×

Zaproszenie

Moje wakacje były baardzo pracowite : wyremontowałam 2 pokoje dla chłopców, przemalowałam przedpokój, kilka mniejszych i większych mebli , no i wreszcie udało mi się zrealizować marzenie o białej kuchni.  ufff.
O tym wszystkim będzie osobny post. Obiecuję.

Przyznam, że choć nie zdążyłam wypocząć tak na 100 % (mam na myśli błogie wylegiwanie się w słońcu leżąc np w hamaku z kolejną książką pod ręką) brakuje mi już NieZapominajkowych warsztaów.

Wrzesień ma się ku końcowi  i jak co roku mija nam pod znakiem organizowania warsztatów w szkołach, a muszę się pochwalić, że w tym roku Szlam i Wałek będzie z ceramiką w dwóch nowych placówkach. W tym tygodniu rozpoczynają się też regularne zajęcia w  podstawówkach.

Pan Herbatka już zrobił zapasy imbiru i cytryn na pyszną herbatę dla odwiedzających Pracownię kreatywnych duszyczek:-) Stefan też gotowy do pracy !
Nadszedł wiec wyczekiwany czas gdy mogę wreszcie mogę ogłosić, że za kilka dni, 5 października   rusza nowy sezon warsztatów w Pracowni NieZapominajka.

W tym roku zapraszam na zajęcia

*  poniedziałki  18:00-19:30  ceramika dzieci
*   wtorki         18:00-19:30  ceramika młodzież
                       19:30-21:00  ceramika dorośli
liczba miejsc w grupach ograniczona- proszę o rezerwację drogą mailową pod biuro@pracownianiezapominajka.pl  lub 501662251



Już teraz można się też zapisywać na Tematyczne Spotkania Ceramiczne


Brak komentarzy:

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger