×

Oby do siego...

Drodzy Klienci, Kursanci,  Tuzaglądacze oraz wszystkie dobre duszyczki kibicujące mojej Pracowni NieZapominajka. Zanim przeminą ostatnie godziny 2014 roku winna jestem Wam kilka słów wytłumaczenia.  
Miałam nie pisać tego postu, ale czuję się zobowiązana wobec tych, którzy mnie wspierali choćby tylko (albo aż!) dobrym słowem.
Można powiedzieć, że w tym roku prawie nie bywałam na blogu o czym świadczy oszałamiająca liczba postów (6 czyli średnio 1 na dwa miesiące). Otworzenie własnego sklepu też znacznie odwlekło się w czasie. Trudno. Wszystko co w tym roku robiłam toczyło się  rozpędem niemal bez mojego świadomego udziału.

 Nie chciałbym byście czuli się przeze mnie pomijani i myśleli, że Was zaniedbuję. To był dla mnie piekielnie trudny rok i szczerze nie mogę doczekać się kiedy się skończy. Miał być lepszy niż 2013, a przyniósł dużo bólu, łez i pustki w sercu, którą ciężko zapełnić. W czerwcu straciłam kogoś bardzo bliskiego. Moją mamę. Odeszła na moich rękach po ciężkiej i gwałtownej chorobie. Cały świat zmienił się w jednej chwili i nigdy już nie będzie tak samo.

Wybaczcie więc, że tak się wycofałam, że czasem unikałam wręcz pojawiania się w świecie wirtualnym. Ten czas był mi bardzo potrzebny. Wiele spraw w moim życiu uległo przewartościowaniu. Po trudnych miesiącach organizuję świat na nowo, powoli wracam do życia choć nadal nie jest to łatwe. Widać można żyć z dziurą w sercu.
 
Dziękuję przyjaciołom za  to, że byli nawet kiedy chciałam być sama. To niezwykle cenne, zwłaszcza w dzisiejszych  zabieganych czasach.

Adze - mojej wspólniczce w projekcie Szlam i Wałek dziękuję za serdeczne kopniaki :-) i stałą motywację do pracy. Muszę przyznać uczciwie, że rozwija się nam "Szlam". Miałyśmy niezliczoną ilość warsztatów tematycznych, szkolnych, rodzinnych i również imprez firmowych. Na nasze zajęcia ceramiczne regularnie przychodzi ponad 140 kursantów [!]. Cieszy nas to bardzo i tylko nie wiemy dokąd nas ta nasza ścieżka doprowadzi, ale praca dostarcza nam mnóstwo pozytywnych emocji, radości i najzwyczajniej na świecie lubimy to co robimy... chociaż kręgosłup boli :-)

Szczególnie serdecznie chcę podziękować moim wiernym klientom, którzy mimo pustki w sklepie oraz na blogu pisali do mnie i składali zamówienia.  Dzięki Wam czuję, że moja praca ma sens.

 W Nowym Roku życzę wszystkim  tylko dobrych chwil, życzę Wam  też odwagi by mieć marzenia i je spełniać, ponieważ uciekających dni nikt nam nie zwróci.
Dużo ciepła w sercu, poczucia sensu we wszystkim co będziecie robić, realizacji noworocznych postanowień ale przede wszystkim miłości i zdrowia!

Do zobaczenia w Nowym lepszym Roku !

Basia - NieZapominajka




1 komentarz:

Ludkasz pisze...

Niezapominajko Droga, dobrego Roku Ci życzę...jak najmniej trudnych momentów, wielu łez szczęścia i radości:) Pozdrawiam:)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger