×

Odrobina maminych refleksji


Jedna z kartek na dzień mamy. Ciut inna niż reszta bo spersonalizowana.

Odkąd sama jestem mamą  Dzień Matki to dla mnie wyjątkowe chwile i czas na refleksje. Nad tym jakie dzieci już duże (kiedy tak urosły?) , nad tym jak by życie wyglądało bez nich (jakoś nie umiem sobie tego wyobrazić, choć czasem próbuję), nad tym na kogo wyrosną i jak będzie za np. 20 lat, , wreszcie nad tym (tak, tak, nie ukrywajmy tego) jaką ciężką pracą jest bycie mamą. 

Jak pewnie większość mam co roku dostaję upominki wykonane przez moich małych mężczyzn. W tym roku obaj baaardzo się postarali. M namalował obraz , natomiast A zdekupażował pudełko. Obaj bardzo się starali :-)  Moje skarby!

Ciekawa jestem czym Was obdarowały Wasze skarby? Pochwalicie się?



P.s.   Kochani z przykrością informuję, że na min 2 tygodnie znikam z bloga a mailowy kontakt ze mną możliwy będzie najwcześniej za 10 dni. W najbliższym czasie  nie będę mogła przemęczać oczu. Jutro nam zabieg okulistyczny i bardzo się boję. Trzymajcie kciuki za powodzenie.

1 komentarz:

barbaratoja pisze...

Świat będzie ładniejszy po zabiegu. Powodzenia.

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger