×

Relacja z Creative Christmas Fair

Jak wiecie tydzień temu po raz pierwszy brałam udział w kiermaszu. Patrząc z perspektywy czasu  zupełnie nie wiem czemu miałam tremę. 
Kiermasz okazał się bardzo fajnym doświadczeniem. Poznałam mnóstwo ciekawych i kreatywnych osób, tworzących piękne rzeczy. Osób często znanych mi z blogów czy for hobbystycznych. Miło było zobaczyć się w świecie realnym i wymienić się doświadczeniami.

Wiem, że jeszcze nie raz wezmę udział w takim przedsięwzięciu:-)
 
 A tak prezentowało się moje stoisko. 

Szepnę tylko jeszcze, że furorę zrobiły ceramiczne magnesy przygotowane specjalnie na tą okazję. Wszystkie co do jednego  (a było ich naprawdę niemało) powędrowały do nowych domów, a ja szykuję już następna partię ...


 



1 komentarz:

Ula pisze...

Bardzo ładnie zaprezentowałaś swoje prace :) Wszystko wygląda zachęcająco :)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger