×

Zapraszam na Festyn szkolno-rodzinny

To niesamowite jak czas szybko biegnie. Prawie wczoraj zaczynały się wakacje a tu już niemal koniec września. Ale za to jaki miły! 

By umilić dzieciom i rodzicom powrót do szkoły, na tzw "dobry początek" roku szkolnego Zespół szkół 94 wraz ze Stowarzyszeniem Nasza Wesoła zaprasza na Festyn Szkolno-Rodzinny. 

Przewidziano maaasę atrakcji.  Jedną z nich mają być warsztaty ceramiczne prowadzone przez Pracownią NieZapominajka. Warsztaty będą całkowicie darmowe i każdy maluch (oraz dorosły) może wziąć w nich udział.

Dodatkowo przewidziałam dla artystów, bo przeciez każde dziecko jest artystą, nagrody. 
Pięć najciekawszych prac nagrodzonych zostanie karnetem na jednorazowe zajęcia z ceramiki w mojej Pracowni!!! 

Listę szczęśliwych autorów prac ogłoszę we wtorek na blogu.   
Zapraszam więc serdecznie do udziału w warsztatach oraz zaglądania na stronę bloga.



Tym , którzy zaglądali tu w ciągu ostatnich kilkunastu tygodni należą się małe wyjaśnienia.  Brak mojej obecności w necie nie świadczył o beztroskim leniuchowaniu. Wręcz przeciwnie- ogrom spraw odkładanych od dłuższego czasu na tzw. "później" sprawił, że był to dla mnie okres wytężonej pracy.
Odświeżyłam szablon bloga- mam nadzieję, że się wam podoba.
Pracownia przeszła niewielki remont (niebawem pokażę efekty).
Po woli dojrzewa kilka ciekawych projektów, ale o tym na razie SZA!
Regularne kursy w Pracowni ruszą prawdopodobnie od połowy października. Będę o tym odpowiednio wcześniej informować. 
Wciąż pracuję nad nową stroną sklepu Pracowni - stara jest obecnie nieaktualna i taka pozostanie ;-)

Trochę tego dużo jak na jedną osobę ale dam radę. No bo kto jak nie ja, he he? 


Do czasu zakończenia prac nad sklepem można oczywiście składać zamówienia na kartki, albumy, skrzynki, pudełka i masę innych rzeczy. Zamówienia proszę kierować za pośrednictwem maila.

To miał być króciutki post, ale nieco się rozrósł.  Wybaczcie, muszę uciekać bo czas goni.
Do zobaczenia w sobotę na festynie.

p.s. Trzymajcie kciuki za pogodę.

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger