×

Wielki dzień Marcina


Dziś święto mojego starszego syna - jego Pierwsza Komunia Święta. 
Nie mogę się nadziwić, że to już - że ten jeszcze niedawno szkrab jest już taki duży!

Cały wczorajszy dzień był pełen gorączkowych przygotowań do uroczystości,  a oprócz rzeczy oczywistych pochwalę się, że miejsce miały także dwa moje debiuty:

- układałam bukiety na dekorację stołów.
Rewelacyjne i odprężające zajęcie! Choć pewnie nie jeden florysta uśmiałby się z moich dokonań jestem naprawdę zadowolona.
Postaram się zrobić zdjęcia gotowej dekoracji i pokazać niedługo na blogu
- po raz pierwszy pokusiłam się o zrobienie tortu piętrowego. Komunijnego oczywiście. 

Jak wyszło oceńcie sami.

Tort czekoladowo-truskawkowy w stylu angielskim.






3 komentarze:

barbaratoja pisze...

Zdolniacha, ekstra torcik;-)

Galaxia pisze...

Tort wygląda bardzo apetycznie :)
Z dekoracją stołów pewnie też sobie świetnie poradziłaś!

NieZapominajka pisze...

Kochane kobitki wieeeelkie dzięki za ciepłe słowa:-)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger