×

Różany i komunijny

Dziś (jako że maj to miesiąc wybitnie komunijny) prezentuję album komunijny dla dziewczynki. Wymiary 20x25cm. Powstał w całości z kolekcji Usłane różami oraz Kapuśniaczek z Galerii Papieru dlatego bierze udział w Anielskim Wyzwaniu w GP. Zgłosiłam ją również na majowe wyzwanie z ramką Skrapińca

Wprawne oko wśród dodatków dostrzeże wstążkę Eight, ćwieki ze Scrap.com.pl, ramkę ze Scrapińca i oczywiście stemple z Lemonade. Do tego troche kwiatków, tagów, cyrkoni i album gotowy:)

Ostrzegam że zdjęć jest maasa, proszę zatem przy oglądaniu uzbroić się w cierpliwość :)







Pod miejscami na zdjęcia ukryte są kieszonki w nich tagi na różne zapiski lub też życzenia od zaproszonych na komunię gości. Powstało takie 2 w1 czyli album na zdjęcia oraz księga gości.






















kieszonka na płytę CD z filmem lub zdjęciami





i jeszcze kilka detali



















uff, tym którzy wytrwali do końca serdecznie dziękuję :)



3 komentarze:

Trzpiot pisze...

Oglądnęłam nawet kilka razy, jest przepiękny. Widzę ile jeszcze muszę się nauczyć ale cieszę się, że znam podstawy bo mogę docenić Twój ogromny wkąłd pracy w to cudo :)

NieZapominajka pisze...

Trzpiotku kochany bardzo Ci dziękuję!
Fakt trochę się przy nim napracowałam, ale z takimi papierami praca jet samą przyjemnością i jakoś wszystko samo się układa. No i wreszcie mogłam wykorzystać nowe stemple:)

Marta pisze...

Baaardzo mi się podoba! Śliczny album :)))

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger