×

Róże lecz bez kolców

Początek roku obfituje w rodzinne jubileusze, więc mam na czym trenować produkcję tortów w stylu angielskim:)

I tak oto powstał kolejny - tym razem śmietankowy z brzoskwiniami - przeznaczony dla mamy . Wszystko jadalne, również róże, których lepienie wydawało mi się być strasznie trudne ale tylko do momentu, kiedy nie zaczęłam.

Pierwszy raz robiłam też masę z bitej śmietany - wyszła przepysznie!
Ponieważ zostało jej sporo zrobiłam jeszcze babeczki w trzech wariantach ( z konfiturą wiśniową, masą orzechową oraz dżemem papaja-marakuja).

















i to na tyle ze słodkich wiadomości.
Za oknem mróz aż piszczy, a w domu szpital:(
Mam dość zimy !
JA CHCĘ JUŻ WIOSNY !!!


6 komentarzy:

Agnieszka Arnold pisze...

Z takimi słodkościami żadne troski nie są straszne:) Dużo zdrówka...

Destiny ikt pisze...

Wiosny i zdrowia życzę z całego serca, oczywiście wiosny ciepłej i pachnącej.
Słodkości mniam :) Czy torcik obłożyłaś masą cukrową? Chciałam kiedyś takie cudo spróbować ale nie wiem jak ją się robi żeby elastyczna była?? Czy możesz zdradzić przepis??
Ściskam i jeszcze raz zdrowia życzę.

Tuśka pisze...

Róze wygladaja na bardzo trudne do zrobienia. Sa piękne. Kusisz słodkaściami, a ja na diecie:( Pozdrawiam!

NieZapominajka pisze...

Destiny obiecuję ze w najbliższym czasie podam przepis na tą masę cukrową.

Tuśka ja też:))) i nawet nie spróbowałam tego tortu , choć kusiło i wszyscy mówili że pycha. a co do róż to uwierz mi że tylko wyglądają na trudne- łatwizna. Podpatrzyłam gdzieś na YouTubie jak robią inni i za pierwszym razem mi wyszły. Nie potrzeba żadnych specjalnych foremek, narzędzi itd. Lepi się w ok minutę całą różę.

dagetART pisze...

Jaaaa, ale mi szczena opadla. Tort jest po prostu boooski. Ale mi ochote narobilas. Uwielbiam takie artystyczne cuda

witaaminkaa pisze...

To ja Ci wyznam że ubolewam nad tym iż nie jestem członkiem Twojej rodziny.
Twoje prace są tak piękne a do tego tak pyszne że pieję z zachwytu.

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger