×

Czas na chwilę wytchnienia


Uff , ostatnie 2 tygodnie to był gorący czas. Mimo niskich temperatur na dworze w Pracowni aż wrzało:)
Biorąc pod uwagę treści zamówień indywidualnych i grupowych, które realizowałam, z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że hitem wśród tegorocznych prezentów są ...herbaciarki.
Zrobiłam ich duużo ponad 20, do tego tace, zakładki do książek, album i juz sama nie wiem co jeszcze.
W poniedziałek ostatnie spotkanie z kurierem i to będzie koniec wysyłek w tym roku.
Przecież trzeba wreszcie zabrać się za świąteczną krzątaninę. Choinka także czeka na swe odświętne wdzianko.

Ponieważ herbaciarek na chwilę obecną mam dosyć pokazuję dużą tacę. Może zdjęcie tego nie oddaje ale bejcowana jest na piękny, głęboki zielono-brązowy kolor. Lakierowana po bokach matowym lakierem a dno na wysoki połysk.

Bardzo mi się podobała i szczerze mówiąc troszkę szkoda było mi się z nią rozstać. Pewnie niebawem zrobię sobie podobną.


Pozdrawiam Was serdecznie i przedświątecznie:)

1 komentarz:

Edi pisze...

Basiu, dziękuję za życzenia. Również przesyłam moc najserdeczniejszych, świątecznych życzeń. Buziaki!
PS. Taca...ach...marzenie!

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger