×

Mailowy szał

Przyznaję bez bicia : nie przewidziałam sytuacji jaka zaistniała czyli tego, że aż 18 sprytnych osóbek czekało na wejście tej 10000-nej na mój blog. Ja byłam ta 19-ta obserwująca :)
Wynik łatwy do przewidzenia - maasa maili- i bardzo Wam za nie dziękuję.

Nie mam serca odesłać wszystkich z kwitkiem (nie licząc siebie i tej, której mail był pierwszy) dlatego postanowiłam, że upominki dostaną : najszybsza osóbka oraz 3 kolejne , które zmieściły się dosłownie w tej samej minucie. Gratuluję serdecznie!!!

A oto wyniki



Kochane poproszę o Wasze adresy i jeśli nie podałyście tego w mailu również nicki- miło wiedzieć z kim mam przyjemność a nie wszystkich niestety kojarzę imiennie.

W jutrzejszym losowaniu nadal szanse ma każdy, kto spełnił 2 podstawowe wymogi ( wpis pod postem o candy i info na swoim blogu). Powodzenia

9 komentarzy:

Aneladgam pisze...

Uffffffffffffff, ależ mi się poszczęściło :)
Już wysyłam adres :)

NieZapominajka pisze...

:) Dziękuję i polecam się na przyszłość

Wiankowa pisze...

a ja przegapiłam! Czekam na jutrzejsze losowanie :) Pozdrawiam!

Alosha pisze...

Łał! Super :).
Już wysyłam adres :)

zainspirowana pisze...

jak to możliwe, że aż tyle osób było 10000?
wydawało mi się to niemożliwe... to nie nalicza każdej osoby osobno?

NieZapominajka pisze...

Owszem nalicza, ale jak się okazało jak wejdzie osoba np.10 i zostanie , wejdzie 11 i zostanie i wejdzie 12 i zostanie to wszystkie 3 na liczniku widzą liczbę 12 i kazda może zrobic print screena. Licznik zlicza unikalne wejścia które nastąpiły do tej pory.
I właśnie tej opcji nie przewidziałam hehe i uwierz mi miałam nie lada zagwozdkę pt."no i co z tym fantem zrobić"? Ostatecznie niespodzianki dostaną 4 osoby (plus jutro 1 osoba candy).

zainspirowana pisze...

hahaha! świetne :D
o tym nie pomyślałam...
czasami odzywa się we mnie jakaś część logiczna i musze takie rzeczy pomęczyć...

Nulka pisze...

co kupiłaś w Tchibo? :))

NieZapominajka pisze...

He he Nula jak zwykle same cudeńka! Nakryłaś mnie bo Tchibo to moja mała słabość:)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger