×

Dla Mikołaja (jeszcze nie świętego)


Ekspresowe zamówienie na chrzest małego Mikołaja.
Powstała kartka (13,5x13,5 cm), która prócz życzeń posiada wewnątrz kieszonkę na np. pieniądze.
A wszystko jak widać na zdjęciach poniżej w ozdobnym pudełku.

Szczerze się dziś uśmiałam robiąc na niej napis. Niewiele myśląc napisałam standardowy tekst i wstawiłam datę i oto co mi wyszło: Pamiątka Chrztu Świętego Mikołaja"!
Czyż nie brzmi mega zabawnie!!? Choć jakby się zastanowić skoro Mikołaj był święty to pewnie też musiał być ochrzczony :)

Napis oczywiście zmieniłam.









W tym koplecie w roli głównej wystąpiły piękne papiery ILS, cudny ćwiek ze Scrap.com.pl, listki oraz kwiatki

2 komentarze:

Ludkasz pisze...

śliczna pamiątka:)

NieZapominajka pisze...

bardzo dziękuję Ludkasz:)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger