×

Ach ten turkus

Można by rzec "turkus jaki jest każdy widzi", ale co on właściwie ma w sobie takiego szczególnego przyznam, że nie wiem. Nie wiem też co sprawiło, że nagle kolor ten wrócił do łask, ba, nawet stał się niebywale modny (co ku memu zdziwieniu a nawet rozbawieniu bardzo sprytnie podchwycili również producenci zniczy). Połowa moich znajomych wzdycha na widok turkusu:)

No cóż uległam i ja. Oto miseczka na orzeszki szkliwiona cętkowaną "Stokrotką" i ślicznym "Turkusem crakle". Niesamowicie podoba mi się kolor dna miseczki i szepnę w tajemnicy, że już mam pomysł na wykorzystanie go, ale na razie ciiiiii....







Na koniec jeszcze obiecana dokładka słodkości.
A są tu:
komplet 4 stempelków
3 karteczki z wytłaczanym wzorek
motylek
i przeróżne wykrojnikowe ramki



Przypominam o łapaniu 10.000 na liczniku! Osoba , której się to uda i jako pierwsza prześle mi mailem print screena (bo wiem że czasami 2 osoby łapią się na ten sam stan licznika )z 10000 na liczniku niezależnie od losowania dostanie upominek.

Ach i jeszcze się pochwalę, bo właśnie się dowiedziałam , że po raz kolejny moja praca została wyróżniona przez DT ILS.
Zobaczcie sami
o tu.
Serdecznie dziękuję :)))

8 komentarzy:

JaMajka pisze...

Mmmmm, dno genialne... Jak chorwackie morze, albo greckie niebo ;)

kasia | szkieuka pisze...

...albo Morze Karaibskie :)

NieZapominajka pisze...

Dokładnie tak dziewczyny i pewnie dlatego tak mnie zachwyca. Ach być tam gdzie takie morze lub takie niebo...

Edi pisze...

Właśnie być nad takim morzem, pod takim niebem...a tu deszcz się leje z nieba.

Wiankowa pisze...

Aj pomarzyć sobie można...

Aga robie-bo-lubie pisze...

Przepiękny kolor. Ja też zachorowałam na turkusy. Ciekawa jestem kolejnej turkusowej pracy.

Wełna pisze...

Piękna miseczka, a kolor bossski!
pozdrawiam,
Wełna

Trzpiot pisze...

też mi się podoba :)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger