×

Zwierzyniec i jesienna patera.

Dziś zawiozłam przedszkolakom z pobliskiego dwujęzycznego przedszkola ich wypalone prace. Myszki, jeżyki, biedronki, kotki, pieski, kraba i ośmiornicę, no i przede wszystkim niespodziankę - paterę, która jest prezentem ślubnym dla pani Ani.

Wszystkie maluchy starały się bardzo by patera była piękna. Pieczołowicie i w pełnym skupieniu odciskały liście (kwiatów, owoców i przypraw) np. poziomki, lawendy, rozmarynu , mięty i innych. Co więcej- przez cały ten czas milczały jak zaklęte o tym co przygotowały, a w tym wieku to nie łatwa sprawa!!!

Pani Ania dziś otrzymała prezent od swoich starszaków. Mam nadzieje, że patera będzie jej przypominała wszystkie maluchy kiedy już przedszkole zamienią na szkołę.


jesienna patera










rodzina jeżyków

psy obronne

kot Mruczek z miseczką na mleko


niedźwiedź

oraz reszta wesołej gromadki


Ps. jutro uchylę rąbka tajemnicy i ujawnię część zawartości słodkiej niespodzianki. Można się jeszcze zapisywać!



5 komentarzy:

aagaa pisze...

Patera jest przepiękna!
Pozdrawiam

Wiankowa pisze...

dzieciaki fajne zwierzaczki ulepiły :)
Myślałam przez chwilę, że na paterze liście są malowane - a tu niespodzianka :)
Bardzo mi się podoba :)

zainspirowana pisze...

patera jest cudowna! aż mi się zamarzyła!

AURELIA pisze...

Piękne odciski liści.:)

NieZapominajka pisze...

Bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze, ale należą się one głównie dzieciom. Ja im tylko troszkę pomagałam:).
Dzieciaki naprawdę się starały by mile zaskoczyć swoją przedszkolną "ciocię" i jestem pewna, że w 100% im się udało!

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger