×

W dniu nauczyciela

Trzy kartki z kieszonką na słodkości dla pań nauczycielek z okazji ich święta.















Wykonane wg. pomysłu Beti znanej bardziej jako Zielonooka:-) Chodziły za mną odkąd tylko zobaczyłam jej kurs.
Jako że dziś dzień nauczyciela miałam wreszcie pretekst i zarazem motywację do wypróbowania go. Trochę pozmieniałam wymiary, bo czekolada do kieszonki miała jakieś niestandardowej wielkości pudełko.

Piękny papier z różami oraz perłowy ćwiek ze Scrap.com.pl. W pozostałych rolach: kolekcje papierów ILS (w tym nowa, śliczna i bardzo świąteczna), oraz papiery GCD Studios.

7 komentarzy:

Wiankowa pisze...

Od dzisiaj chciałabym tylko tak opakowane czekolady dostawać!
Piękne kartki!

zielonooka pisze...

Podziwiałam na facebooku i powiem jeszcze raz, piękne!!!!:)

G-a pisze...

piękne opakowanie!

Edi pisze...

Cudowne po prostu.

Moniś-ka pisze...

Przepiękne opakowania, eleganckie i delikatne, pozdrawiam serdecznie:)

agaphcia pisze...

o woooow przesliczne.... szczegolnie ta pierwsza dla mnie istne cudoooo... piekne kolorki... to mnie teraz zabilas nooooo..... sliczne

nirshya.dwbh pisze...

Super!

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger