×

"10 rzeczy..." i kartka ślubna

Jak już pisałam jakiś czas temu JaMajka zaprosiła mnie do zabawy w "10 rzeczy...".
Prosta zabawa stała się dla mnie pretekstem do głębszego zastanowienia się nad zmianami , jakie zaszły w moim życiu w ciągu ostatnich 8 lat. Nad tym jak zmieniłam się ja, moje przyzwyczajenia i to co lubię.
Nie łatwo było wybrać tych 10 najważniejszych rzeczy.

Po długim namyśle odpowiadam :

1. lubię długie nocne rozmowy i smak kawy z cynamonem o poranku
2. lubię tworzyć w mojej pracowni- to dla mnie praca , która pozwala mi się zrelaksować. Taka odskocznia od rzeczywistości
3. lubię wrzosy, eustomę, lawendę i wszystkie inne kwiaty w odcieniach fioletu i błękitu (moich ulubionych kolorów)
4. lubię patrzeć na moje śpiące dzieci. Mają wtedy takie anielski minki... choć przyznam, że potrafią być diabełkami
5. lubię prace w ogródku, choć mam go tylko maleńki kawałeczek trawnika przed domem. Kiedyś będę miała prawdziwy ogród. I będę w nim popijała kawę i pielęgnowała rośliny- taki prywatny Eden
6. lubię czytać książki (wyjątek stanowią horrory, których wprost nie cierpię)
7. lubię teatr - scena to dla mnie niesamowicie magiczne miejsce, jednak moje marzenia o byciu aktorką prysły wiele lat temu po ostrym zapaleniu zatok.
8. lubię rozmawiać z synami, opowiadać im o wszystkim o czym tylko zechcą słuchać
9. lubię sentymentalne drobiazgi, rodzinne pamiątki. Zbieram ich mnóstwo, ciężko mi cokolwiek wyrzucić
10. lubię pisać listy, ale takie prawdziwe : pisane na ładnym papierze i wysyłane pocztą

Kolejność jest zupełnie przypadkowa zatem uprzejmie proszę się nią nie sugerować.

Według reguł tej zabawy powinnam teraz do spowiedzi zaprosić kolejne osoby. Nie uczynię tego jednak, ponieważ z tego co widuję na blogach prawie każdy już to uczynił.
Ale jeśli jest ktoś , kto tego jeszcze nie zrobił niech czuje się zaproszony!

Żeby post nie był zupełnie bez obrazkowy pokażę Wam kartkę ślubną sprzed ponad miesiąca.
Zdjęcia robione były jeszcze przed sklejeniem, stąd wrażenie rozwarstwiania się.
Nie pamiętam dlaczego nie zrobiłam zdjęć skończonej kartce.

Miłego oglądania ;-)







Ten cudny ćwiek i piękny papier od Endiego ze Scrap.com.pl. Jeśli złożymy go inaczej [papier nie Edniego] kartka zyska "pazur" bo w jednym rogu arkusza znajduję się trupia czacha :-).

1 komentarz:

G-a pisze...

śliczna jest!

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger