×

Spełnienia marzeń

...bo przecież zawsze warto marzyć, a jeszcze milej jak te marzenia się spełniają.
Kartka urodzinowo- imieninowa w kolorystyce nie tylko dla kobiety :-)
Wymiary 13,5 x 13,5 cm.



Moje ulubione vintage'owe ćwieki od Endiego znanego już niejednemu scrapmaniakowi czyli ze Scrap.com.pl

Przy okazji pozwolę sobie pochwalić się że kilka moich prac wykonanych na materiałach sklepu ILS zostało wyróżnionych. Przegapiłabym ten fakt gdyby nie informacja od JaMajki- dziekuję!

Jestem strasznie dumna, bo pięknych prac w galerii ILS na Flickr nie mało a wyróżnione zostały aż 3 moje kartki oraz album ślubny;-).
Zapraszam do obejrzenia wyróżnionych prac tutaj .

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

świetna ta kartka!!fajnie też do takiej kartki typu vintage pasuje "karteczka" z życzeniami wydrukowana na pergaminie(do pergamano)czyli drukujemy ramkę vintage w środku życzenia, literki poprawiamy narzędziem kulkowym co uwypukli literki i podklejamy papierem wizytówkowym
Alicja

NieZapominajka pisze...

Niezły pomysł, może wypróbuję następnym razem :-)

Anonimowy pisze...

usunęłaś posta czy to wina mojego kompa:))
Alicja

NieZapominajka pisze...

nie Alu, nic nie usuwałam. Pisałaś coś jeszcze?

izary pisze...

Świetna kartka, taka ,,akuratna,, nie przeładowana, elegancka, klasyczna,
Tez uwielbiam te ćwieki :):)
I strasznie podoba mi się podoba ten muzyczny kawałek....:)

izary pisze...

Basiu, przesyłka dziś doleciała, kopertówki są wspaniałe, zwłaszcza te 2 jasne, dzięki serdeczne !!!!

NieZapominajka pisze...

Nie ma za co, polecam się na przyszłość :-)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger