×

Ślubne kopertówki

Dziś w ślubnych klimatach.
Tak dla odmiany i ochłonięcia od albumów, które właśnie robię. Jednocześnie powstaje ich aż 5 [!] a każdy z nich jest w pewnym stopniu kopią Albumu Myszek i dla byłych Myszek są też robione:-)

Wracając do kartek: prześliczne dwustronne papiery Karoli! Spójrzcie sami czyż nie są urocze?
Zawsze mam problem z pocięciem dwustronnych papierów. Najzwyczajniej w świecie szkoda mi że gdy pracuję na jednej stronie druga zawsze w jakimś stopniu się marnuje. Kopertówki są tym rodzajem kartek, który świetnie rozwiązuje ten problem!!!



Motywy kwiatowe na zielonej kopertówce ozdobiłam turkusowym brokatem, natomiast na drugiej kartce użyłam niezastąpionego Glossy accent. Pokryłam nim łodyżki i liście dzięki czemu są wypukłe i pięknie się błyszczą (czego zdjęcia niestety nie oddają ) .
Do tego trochę przeszyć maszynowych, piękne grube wstążki, koronki, ślubne stempelki na perłowym papierze i oto są!
Wymiary ok. 10,5 x21,5 cm.














Piękne papiery tym razem ze scrap.com.pl

1 komentarz:

JaMajka pisze...

Hehe, bliźniaczko :D!!!

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger