×

Album Myszek

Mój ostatni miesiąc był bardzo pracowity, zwłaszcza jego koniec. Nie miałam czasu na blogowanie czy choćby na udział w wyzwaniach Polek:-(
Nadeszły wakacje. Starszy syn skończył zerówkę i pożegnał się z przedszkolem. Już niebawem będzie uczeniem ! Kiedy te lata przeleciały ?

Czas zregenerować się, więc wyjeżdżam na tydzień z familią:-)

Zanim jednak to nastąpi pokażę czym zajmowałam się przez ostatni tydzień, czyli pamiątkowy album- prezent od grupy Myszek dla pewnej pani Izy , upamiętniający te kilka lat spędzonych w przedszkolu. Od Klubu Malucha do zerówki.

Album ten jest wyjątkowy, bo dość osobisty. Ponadto dobór i obróbka zdjęć do niego, także były moim dziełem.

Wymiary 20x20 cm, 10 tekturowych kart obustronnie dekorowanych. A jak ? Zobczcie sami:




















kieszonka na płytę ze zdjęciami z wszystkich lat Myszek w przedszkolu


















Powstała też kartka a raczej karta (15x30 cm) pamiątkowa dla pani Agnieszki, która fantastycznie uczyła dzieci angielskiego.





To tyle.
Do zobaczenia za tydzień

3 komentarze:

G-a pisze...

Śliczna pamiątka, żałuję że nie trafiłam na scrapbooking o parę lat wcześniej to mój synuś tez by miał taki albumik z lat przedszkolnych. Nic to, córcia w przyszłym roku pójdzie do przedszkola to wszystko przede mną.

Destiny ikt pisze...

Witam , albumik przecudny. Aż miło oglądać zdjęcia, gdzie wszystkie są wyjątkowe.. Karteczka również śliczna.
Chciałam przy okazji serdecznie zaprosić na moje pierwsze cadny z aniołem i zapachem lawendy...
http://ikt-zycieinspiracja.blogspot.com/2010/07/candy-z-anioem-i-zapachem-lawendy.html
Pozdrawiam

JaMajka pisze...

Przepiękny album, jestem zachwycona :) (także jako nauczycielka - padłabym za takie podziękowanie :))
Zazdroszczę tej wychowawczyni :)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger