×

W ciągłym biegu...

Nagromadziło mi się mnóstwo zaległości w blogowaniu więc powolutku będę nadrabiać :-)


Na pierwszy ogień zrobiona już dawno temu kartka z okazji Komunii Świętej. Wewnątrz kieszonka na pieniążki oraz wkładka z życzeniami. Tradycyjnie papiery ILS.







Przy okazji tej kartki pochwalę się Wam, że doczekałam się mojej wymarzonej maszynki Sizzix Big Shot oraz wykrojników i jestem po prostu zachwycona jak niesamowicie ułatwiają one pracę!!!


No i wreszcie największy mój powód do dumy - moi mali medaliści.
W turnieju judo zorganizowanym z okazji dnia dziecka moi synowie zajęli w swoich kategoriach:



Marcin- 1 miejsce,



Adrian- 2 miejsce.


Pękam z dumy :-) Czyż nie są wspaniali???

Pozdrawiam

Dla czekających na relacje z warsztatów - następny post będzie właśnie o tym.

5 komentarzy:

aagaa pisze...

Gratulacje! Fajne chłopaki!
Pozdrawiam

NieZapominajka pisze...

Dzięki Aagaa :-)

barbaratoja pisze...

Są wspaniali, bo są
Są wspaniali bo zdobyli medalowe miejsca
G r a t u la c je!!!

zielonooka pisze...

och gratuluje:))

Skrapka pisze...

Gratuluję Baaardzo, dzieciom sukcesu i Rodzicom sukcesu ich Pociech. A życzę oczywiście aby w przyszłości reprezentowali nasz kraj na olimpiadach.

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger