×

Hipolit Sknerowski, Rumak Błękitny i ZAPROSZENIE

Dziś na trawniku rozhasało mi się dwóch osobników płci nieokreślonej. Na moje oko to niezłe dziwaki. Zresztą zobaczcie sami.

Pierwszy- Hipolit Sknerowki- jest skarbonką i tu pierwsze zdziwienie bo nie świnką a hipopotamem. W dodatku zamiast w wodzie woli wylegiwać się na słońcu i namiętnie wcinać trawę.





Drugie toto- Rumak Błękitny (tak się przedstawił)- jest jeszcze dziwniejsze, bo niby to koń, a kolor jakiś nie koński. Można by jeszcze zrozumieć gdyby to był jednorożec lub pegaz.
Tylko gdzie ten róg, gdzie skrzydła ja się pytam?
I co zostanie z mojej trawy po takiej inwazji?





Przy okazji ZAPRASZAM NA VI Warszawskie Spotkania Ceramiczne!
12czerwca 2010 r. w godz. 11.00-18.00
które odbędą się na terenie Centrum Promocji Kultury
Dzielnicy Praga Płd.
przy ul. Podskarbińskiej 2.


Będziemy tam z Agą ze swoim stoiskiem, a także poprowadzimy warsztaty :-)

A oto mała zapowiedź tego co min. będzie się działo na VI WSC, o czym napisano w dzisiejszym wydaniu Wyborczej w dodatku Stołeczna. Żeby przeczytać kliknij w zdjęcie.


Więcej informacji o Spotkaniach Ceramicznych znajdziecie tutaj

2 komentarze:

zielonooka pisze...

alez fajne te Twoje wytworki:), hipcio jest the best:))

Beata pisze...

Rumak Błękitny na pewno spodobałby się mojej córci :)) Ona wszelkie konie uwielbia bez wyjątku.

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger