×

Przy niedzieli

Od kilku miesięcy moja bindownica stoi biedna zapomniana na jednej z półek w pracowni. Dziś wreszcie przełamałam się i z nieukrywaną przyjemnością zabrałam się za stworzenia notesu. Wg wstępnych założeń miał być kobiecy, taki w sam raz do torebki, stonowany, elegancki. I tak oto powstał on:











Notes o wymiarach 18x10cm. W środku ok 50 kartek w kratkę.
Dostępny w Ellefant.

Musze przyznać, że ostatnio praca z papierem sprawia mi coraz więcej przyjemności. Czuję że powoli wsiąkam w scrapbooking bez reszty.
Kto zna to uczucie wie o czym mówię :-)

3 komentarze:

zielonooka pisze...

elegancki

NieZapominajka pisze...

Beata bardzo dziękuję :-)

JaMajka pisze...

Cuuudo :) A co to za przepiękne papiery? Bardzo podoba mi się pomysł z szyfonowymi wstążkami, dodają lekkiego, kobiecego uroku.

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger