×

Zapraszam na tort urodzinowy!


Wczoraj minął rok od mojego pierwszego wpisu, czyli od rozpoczęcia przygody z blogowaniem. Jaki był ? Niesamowity!

Przez ten czas odwiedziłam mnóstwo inspirujących miejsc. Pisząc pierwszy post nie mogłam nawet przypuszczać, że poznam tak wiele utalentowanych, niesamowicie twórczo zakręconych i wspaniałych osób. Chętnie dzieliły się ze mną swym doświadczeniem i sporo się od nich nauczyłam! Dziękuję dziewczyny !

Myślę, że nie będzie w tym przesady gdy powiem, że gdybym tu nie trafiła prawdopodobnie do dziś nie odważyłabym się spróbować zrealizować marzenia o własnej firmie. Teraz robię to co kocham (szczegóły już niebawem) i tego samego życzę wszystkim!

Licznik odwiedzin wybił do tej pory liczbę 4664! Dziękuję zaglądającym w moje skromne progi! Buziaki za Wasze życzliwe przyjęcie moich prac i dodające skrzydeł komentarze:-)

W tym tygodniu w domu panoszył się niechciany gość- grypa żołądkowa i z tej przyczyny świętowanie pierwszych urodzin bloga przeniesiono na dziś czyli na 17 marca (ostatecznie dziś przecież jest pierwszy dzień nowego roku blogowego) :-))

Zapraszam na tort częstujcie się śmiało!



Dziś częstuje tortem , za chwilę cukierkami:-)


6 komentarzy:

zielonooka pisze...

serdeczne gratulacje Basiu, czekam niecierpliwie na wieści o sklepie:)
3maj tak dalej:D
:* Kochana
będziesz w Krakowie??

A tort wygląda przepysznie:P

aagaa pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji roczku!
A tortem się częstuję,wygląda niesamowicie smakowicie!!
Pozdrawiam

NieZapominajka pisze...

Dziękuję Wam pięknie!

Koroneczka pisze...

Aaaaaa, to moje gratulacje! I roczku, i firmy! Jestem bardzo ciekawa tych szczegółów. :)
No i kawałek tortu też sobie chapnę z przyjemnością! :D

micuch pisze...

kolejnych wielu lat twórczej pracy dającej Tobie satysfakcję a nam zaglądającym inspirację! SPEŁNIENIA BLOGOWYCH MARZEŃ:D !!!

Trzpiot pisze...

Kolejnych lat, wielu odwiedzin i ciepłych wpisów, gratulacje :-))

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger