×

Niczym w niebie :-)

Spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Aż mi się łezka wzruszenia zakręciła w oku.
Ale do rzeczy.
Od pewnego czasu blog sklepu HopMart prowadzi akcję "Wspieramy talenty" w ramach której prezentuje prace niektórych twórców. I wyobraźcie sobie, że spotkał mnie ten zaszczyt i napisano o mojej Pracowni NieZapominajka!!!
Zobaczcie sami jakie piękne słowa o moich pracach napisała ekipa sklepu HopMart w poście Niczym w galerii (klik na tytuł lub obrazek ).



Teraz jestem niczym w niebie. Serdecznie dziękuję za takie piękne wyróżnienie!

2 komentarze:

Jagna pisze...

Gratuluję serdecznie ;)
Ale nie ma się co dziwić... bo tu same piękności się pojawiają :)
Pozdrawiam serdecznie
Jagna

NieZapominajka pisze...

Jagna dziękuję :-)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger