×

Jak miło być kobietą!

Wczoraj kuchnia zamieniła się w małą fabrykę słodkości, ponieważ moi mali panowie wpadli na pomysł by zamiast kwiatka obdarować wszystkie koleżanki ciastkami. I to nie byle jakimi ciastkami - ich ulubionymi! Z cynamonem, wiórkami kokosowymi, orzechami laskowymi, włoskimi i kawałkami czekolady. Pyyyyycha!(Tak między nami mówiąc ja też je uwielbiam :-))

Do realizacji tego planu oczywiście potrzebna byłam ja i choć myślałam, że szybko się znudzą i na placu boju zostanę sama wytrwali do końca. Nawet pomagali pakować i naklejali kwiatki. A było co pakować- upiekliśmy pełne 8 blach słodkości. Dla niemal 30-tu kobiet (tych małych i tych większych)! tak to pracowicie minęła nam ta tylko z nazwy leniwa niedziela.

Ale było warto! Chłopaki zrobili furorę w przedszkolu i w zerówce!







Dzisiejszy poranek przywitał mnie pięknymi bukietami. W takie dni jak miło być kobietą!!!
Ten czerwony bukiet od męża a żółty od synów! Widać nauka nie idzie w las :-)
Ach pękam z dumy i radości!






Brak komentarzy:

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger