×

Moje manekiny - Victoria & Violetta

Jakiś czas temu ( a dokładnie w czerwcu na scrapkowym zlocie) widziałam niesamowitą rzecz, która absolutnie mnie oczarowała. Były to manekiny zdobione decoupage'm przez Asket- niezwykle nastrojowe i piękne.

Zapragnęłam mieć podobne i od dawna przymierzałam się do ich wykonania. Zawsze jednak były pilniejsze sprawy a ozdobienie manekina schodziło na dalszy plan.

Do czasu ... to jest do kiedy otrzymałam zamówienie na wykonanie wystroju sklepu z biustonoszami- jednego z tych nielicznych wciąż sklepów z misją jaką jest profesjonalna pomoc w dobraniu odpowiedniego rozmiaru zamiast najczęściej kupowanego 75B.

Dobieranie biustonoszy skojarzyło mi się z gorseciarstwem, z klimatem buduarowym a stąd był już krok do decyzji o zmierzeniu się z tematem manekinów. Poświęciłam im cały ostatni tydzień, z jakim skutkiem pozostawiam Waszej ocenie:-)

Panie, Panowie przedstawiam Wam Victorię i Violettę (przez V i dwa t :-) )

VICTORIA


Obie fotografie zostały zrobione jeszcze przed przymocowanie falbanek więc wybaczcie, że nie są tu równo










VIOLETTA









A tak prezentują się na swoich docelowych miejscach czyli w sklepie









Znajdziecie tam również prezentowane we wcześniejszym poście lawendowe wieszaki ( w przymierzalniach) oraz zegar.
Zamiast choinki w kąciku przy drzwiach stanęła taka oto wiązanka ozdobiona bombkami.




2 komentarze:

micuch pisze...

Bosko! marzenie takie manekiny! świetny pomysł i realizacja jak zwykle mistrzowska :)

Emka pisze...

Piękne :)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger