×

Komu wymianę komu?

Dostałam ostatnio maila od pewnej miłej osóbki z jak to określał tytuł maila propozycją "nietypowej art- wymiany".

Zabawy lubię więc się zgodziłam.
Teraz szukam kolejnych 6-ciu chętnych, którzy jeszcze nie biorą w tym udziału- co jak się okazuje nie jest takie proste bo prawie wszyscy których znam lub obserwuję już się w to bawią.
Ja jestem jednak wytrwała i mam nadzieję, że Ci twórcy, którzy wczoraj lub dziś dostali maila ode mnie potwierdzą swój udział.
Dziewczyny - czekam na potwierdzenie!

Moja praca poleci do Brises. Co to będzie? Niespodzianka. Dam znać jak doleci!

A tymczasem kuchenna deseczka i obrazek, które długo czekały na wykończenie , no i się wreszcie doczekały.
Widać cierpliwość popłaca hahaha.



Brak komentarzy:

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger