×

I juz po strachu

Od wczoraj jesteśmy z synkiem w domu!

Właściwie zabieg się udał, choć niestety poza wycięciem migdałków konieczne było zadrenowanie prawego ucha. Teraz nie wolno go będzie moczyć, więc czeka mnie wielkie wyzwanie jakim jest przekonanie mojego młodzieńca, że musi zrezygnować z lekcji pływania , które bardzo bardzo polubił.
Ach.... muszę dobrze przemyśleć jak to zrobić. Będę miała na to trochę czasu, bo M. do końca następnego tygodnia ma siedzieć w domu, by uniknąć jakiejkolwiek infekcji, o które jak wiadomo między dziećmi nie trudno.

Co do kiermaszu to spieszę donieść, że owszem wszystko się udało!
Na gości odwiedzających tego dnia galerię prócz unikalnych prac z różnych dziedzin rękodzieła czekały też pierniczki(dla młodszych i starszych) oraz podgrzany poncz (tylko dla tych pełnoletnich).

Ponieważ prócz komentarzy pod postem z fotkami prac na kiermasz dostałam wyjątkowo dużo maili serdecznie dziękuję Wam za miłe każdemu twórcy słowa uznania, które dodają mi skrzydeł i motywacji do dalszej pracy.

Na dowód że w mojej "Pracowni NieZapominajka" praca nadal wre (widać wpadłam w świąteczny szał :-) ) wstawiam fotki kolejnych prac.

















Tym którym prace te przypadną do gustu przypominam że są one dostępne tutaj lub tutaj

2 komentarze:

ewa pisze...

Oglądam i podziwiam! szczególnie aniołeczki bo są urocze i cudne-pozdrawiam serdecznie!

NieZapominajka pisze...

Dziękuję Ewo :-)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger