×

Winter Bears

Dziś wielki dzień Dominika. Chrzest.
Na tą okazję zamówiony został u mnie komplet ZIMOWE MISIE do pokoiku tego małego kawalera: zegar, wieszaczek i skrzyneczka na pamiątki. Całość utrzymana w ciepłych beżach i brązach z akcentami czerwieni.
Komplet polakierowałam matowym lakierem, natomiast śnieg na misiach pokryłam stain glass, dzięki czemu jest szklisty i wypukły. Daje to fajny efekt (czego niestety nie widać na zdjęciach).





P
Jak widać skrzyneczka tymczasowo zastępuje wyświechtaną aczkolwiek wciąż bardzo popularną kopertę (której zresztą mówiąc delikatnie nie lubię, bo to takie banalne i bezpłciowe).


8 komentarzy:

boniusia pisze...

cudowne... tyle powiem...

Izabela Kołłątaj Apandana pisze...

przesliczne

decomarta pisze...

Świetny pomysł na nową kopertę. To tak, jak z tym, że fiolet jest teraz nową czernią? :D
Bardzo ładny komplecik.

Magdalena. M.A.P.I pisze...

Slodkie te cudenka.Pozdrawiam

Monika pisze...

Zapraszam do mnie Kochana po odbiór wyróżnienia*

Ania pisze...

Jak mnie te misie zachwyciły! Zegar chyba w szczególności! Świetne prace. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

shiraja pisze...

te misie mnie zauroczyły... cudne są :)

G-a pisze...

Piekne prace:)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger