×

Wieelka paka- wieelka niespodzianka!!!

Czekam na przesyłki - sztuk 3. Czekam, czekam , no i... dzwonek do drzwi.
Otwieram- a tu listonosz z wieeeeeeelką paką. Podpisuję i myślę sobie "która to przesyłka? , czy ja naprawde tyle zamówiłam?". Listonosz dziękuje, ja również. Zamykam drzwi i pędem śmigam tam gdzie jaśniej by zobaczyć skąd to pudło?

Asiu jesteś kochana!!!Uwielbiam niespodzianki! Już dawno nikt mi nie sprawił takiej przyjemności jak Ty swoją pamięcią i tym co było w przesyłce (ale się uśmiałam). Jak ja ci się odwdzięczę? Wprowadziłaś mnie we wspaniały odświętny nastrój!

Tym samym o 1 dzień wcześniej rozpoczynam świętowanie swoich urodzin!

5 komentarzy:

boniusia pisze...

szczęsciaro... wszystkiego najlepszego ;-)

Rybiooka pisze...

Buziaki słodziaki!!
Zyj pełnia szczęścia !!ciągle pełna pomysłów i szczęścia !!

MoninchenR pisze...

Spelnienia marzen i duzo milosci!!!

Enthia pisze...

najlepszego!

NieZapominajka pisze...

Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za tak miłe życzenia.

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger