×

No i jestem !

Witam po długiej przerwie. Dziekuję za wszystkie maile, miło wiedzieć, że ktoś śledzi mojego bloga i czeka na wpisy :-)
Pytacie jak minął mi urlop - wspaniale!

Wprawdzie miał trwać tylko 2 tygodnie, ale zaraz po powrocie z działki pojechałam z moimi chłopcami oraz koleżankami i ich dziećmi do "Jędrzejówki" w Rzeczycy pod Kazimierzem Dolnym i zapewne pojadę tam jeszcze nie raz.

Fantastyczne miejsce dla tych którzy chcą odpocząć z dala od tłumów jakie panują np. na nadmorskich deptakach.
W około plantacje malin i jeżyn ( wielkich , słodkich i bardzo soczystych a jeść można do woli mniaaam)


pychotka...




chłopcy bardzo chetnie pomagali w zbieraniu tych pyszności

piękne wąwozy zachęcają do wędrówek



na gigantycznej huśtawce nawet dorośli na chwilę stawali się małym dzieckiem. Fajna sprawa!


jak przystało na agroturystykę nie zabrakło zwierząt



bańki


a to cała wesoła gromadka w komplecie


A po powrocie do domu rozpoczęłam produkcję dżemu malinowego i jeżynowego


Akumulatory naładowane- wracam do pracy!

Prezentuję Wam rzeczy, które od dawna już czekały na pokazanie.
Na początek komplet biżuterii na specjalne zamówienie, oraz kartka z okazji chrztu małego Mikołaja (mój mąż jest jego chrzestnym)

kolczyki


bransoletka



A oto komplet w całej okazałości : kolczyki, bransoletka, naszyjnik. Subtelny, delikatny ale widoczny z daleka - taki miał być i taki jest.


Z kartką miałam niezłą zagwozdkę. To moja pierwsza na tę okoliczność, a nie chciałam by była jak większość kartek dostępnych w sklepach.
Postawiłam więc na kratkę w odcieniach błękitu z dodatkiem brązu i bordo.
Dodałam ciut embosingu złotym pudrem, a wewnątrz prócz życzeń drukowanych na kalce, znajduje się kieszonka na np. pieniążki.

Efekt moich starań oceńcie sami. Powiem tylko jeśli ktoś mnie spyta to jestem z niej zadowolona.





Jutro postaram się wkleić fotki kolejnych prac czekających od dawna na pokazanie.

Pozdrawiam.
Wypoczęta NieZapominajka

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger