×

Martowe błyskotki i URLOP !



Kolczyki wykonane na specjalne zamówienie pewnej Marty :-)

Będzie jeszcze zawieszka. Będzie ale dopiero za 2 tygodnie, bo skoro mamy wakacje, a pogoda dopisuje (przynajmniej chwilowo) czas ruszyć w puszczę a dokładniej w Puszczę Mariańską gdzie czeka na nas działka i relaks.
To jest to co ja i moje tygryski lubimy najbardziej!!!

Chciałam pokazać Wam moje nowe twory ( 2 pudełka, 1 chustecznik, kilka zakładek i coś jeszcze) ale ostatecznie postanowiłam, że nie będę zdradzać tajemnicy i wstrzymam się do czasu ich polakierowania.

Proszę więc o cierpliwość - naładuję swoje akumulatory i za 2 tygodnie wracam do pracy!

ps. Asiu twoje zamówienie jest już w realizacji.

2 komentarze:

Klara pisze...

haloooo:) I jak tam po urlopie ?bo dwa tygodnie juz mineły..:)

jeanne pisze...

Nie mogę się doczekać ;) - No właśnie jak po urlopie???? Pozdawiam cieplutko - buziaki A.

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger