×

Słodkie wisienki

Na specjalne zamówienie dziś powstał taki komplet: kolczyki i bransoletka. Kojarzy mi się z wisienkami z bitą śmietaną- mniaam.



Powstał z elementów srebrnych, naturalnych pereł, oraz szklanych korali w kształcie kropli oraz pastylek. Mam nadzieję że właścicielka będzie zadowolona ;-)

Po długiej przerwie przeprosiłam się też z masą solną i dla przypomnienia spłodziłam 2 figurki. Stojąca jest właściwie pierwszą próbą figurki do postawienia a nie powieszenia. Myślę że będą następne, muszę tylko poszukać czegoś co posłuży jako podpórka dopóki masosolny twór nie wyschnie. Czegoś co nie uszkodzi figurki i pozwoli na wypalenie w piecu. Tektura niestety zbytnio nasiąka wilgocią i nadaje się tylko do jednorazowego użytku. Macie jakieś pomysły?







Jutro jadę na ogólnopolski zlot scraperek i muszę przyznać, że jestem tym bardzo podekscytowana. W końcu poznam w realu choć część tych dziewczyn, których blogi regularnie podczytuję szukając wskazówek, inspiracji i podziwiając twory ich niesamowicie zdolnych rąk. Ach, żeby już było jutro...


Przy okazji przypominam tym którzy nie zauważyli, że 2 posty niżej ogłosiłam konkurs. Nie ma chętnych na niespodzianki?

2 komentarze:

Aśka pisze...

Właścicielka wisienek jest bardzo zadowolona. Dziękuję Basiu. :)

NieZapominajka pisze...

I ja serdecznie dziękuję za zamówienie :-)

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger