×

"Leniwa" niedziela


Scrapbookingowy zlot okazał się dla mnie bardzo owocny. W przenośni i dosłownie. Pod czujnym okiem Karoliny wykonałam swoją pierwszą ramkę na zdjęcia i jestem bardzo zadowolona z efektu.



Jak pewnie większość z Was obecnych wczoraj na zlocie w sklepikach wydałam majątek, ale za to moja pracownia wzbogaciła się o wielki arsenał papierów rożnej maści, stosy pieczątek i innych przydasi do scrapbookingu i decoupage'u (jak "ofocę" to pokażę).
Teraz mój kącik do pracy cały wrze, bo wpadłam w twórczy szał.

Tak to właśnie wygląda moja zaplanowana dawno "leniwa" niedziela. Plan był inny ale co zrobić, jak kobiecie odbiło i zamiast poleżeć w łóżku do conajmniej 9 , poczytać książkę, wypić kawę delektując się z wolna jej aromatem i smakiem wskoczyła w ciuchy skoro świt i popędziła do chłodnej jak diabli pracowni?

Żeby nie zawalić Was zdjęciami na razie pokażę samą biżuterię (dostępna na moim drugim blogu) a reszta pojawi się tu jak tylko powykańczam poszczególne rzeczy.



bransoletka ze srebra, masy perłowej i naturalnych pereł


srebro, piękne lampworki i na deser kryształki Swarovskiego




tym razem kolczyki ze srebra i szkliwionych korali ceramicznych



NIEDOSTĘPNE
ponownie przepięknie mieniące się kryształki Swarovskiego ze srebrem




dla odmiany geometrycznie. Srebro i szklane korale w habrowym odcieniu.

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger