×

Konkurs- zabawa PODAJ DALEJ

Jak pisałam w ostatnim poście jakiś czas temu nieświadomie i zupełnie przez przypadek wzięłam udział w zabawie Podaj Dalej. Zamieściłam komentarz u Violetki i otrzymałam informację że załapałam się na prezent niespodziankę. Ależ mnie to ucieszyło! Teraz uzbrajam się w cierpliwość, czekam na paczuszkę i aż mnie skręca to też to może być.
Postanowiłam podtrzymać zabawę i tak oto ogłaszam konkurs.

Oto zasady:

1. Musisz posiadać własnego bloga.

2. Pierwsze 3 osoby, które zostawią komentarz pod tym postem otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.

3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent od Ciebie.

4. Każdy blogowicz może uczestniczyć 3x w takiej zabawie!

JACYŚ CHĘTNI? 3, 2, 1, start!

5 komentarzy:

Klara pisze...

to ja pierwsza :) sie upomianałam ...czekałam ...i jak tylko chwilka czasu sieznajdzie ..podam dalej w "gnieździe"

NieZapominajka pisze...

GRATULACJE ! Proszę o adres na maila :-)

Trzpiot pisze...

Ha, widzę, że mam szansę być druga. Fajny pomysł, chętnie zorganizuję u siebie zabawę na podobnych zasadach ;-))

NieZapominajka pisze...

Trzpiot gratuluję załapujesz się jako nr.2! Brawo za spostrzegawczość! Proszę o adres na maila :-)

Trzpiot pisze...

Wysłałam :-))

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger