×

Święto mamy- moje święto :-)

Dziś poczułam się wyjątkowo, a to wszystko za sprawą mojego starszego dziecięcia, które ze swoją grupą "Myszek" w przedszkolu przygotowało przedstawienie z okazji dnia Matki i dnia Ojca. Takie dwa w jednym , ale jakie urocze!
Otóż po pierwsze dumna jestem że mam takie już duże i mądre dziecko, po drugie przedstawienie było inne niż się spodziewałam. Myślałam że tradycyjnie będą wierszyki i piosenki typu "kochana mamo, kochany tato" a tymczasem kochane szkraby urządziły wspaniałe show! Pomysł był prosty , ale jaki idealny na taką podwójną okazję! Przedstawienie było o tym jak poznali się mama i tata. Różne scenki ilustrowane piosenkami, tańcem, niemal profesjonalna konferansjerka w wykonaniu młodych artystów. Wszystko to sprawiło, że nie wiem jak innym rodzicom, ale mi zrobiło się tak błogo i sentymentalnie, wróciły piękne wspomnienia z czasów kiedy nawet nie byliśmy małżeństwem a co dopiero rodzicami. Piękne przedstawienie!
Chyba czułam od rana, że czeka mnie coś niezwykłego , bo postanowiłam upiec moim szkrabom zupełnie bez powodu ich ulubione czekoladowe mufinki. To chyba godziwa zapłata za ładny występ!


Przy okazji coś Wam jeszcze pokażę.
To podstawa do lampy, którą zrobiłam na zajęciach z ceramiki. Właściwie to tylko półprodukt, i dopiero jak lampa będzie gotowa będzie się czym chwalić, ale pokazuję ja w ramach usprawiedliwienia , że mimo remontu coś tam jednak tworzę.










A oto pierwsza moja kopertówka. Okazją były 84 urodziny mojej babci, które były dokładnie wczoraj. W warunkach niemal polowych, na biegu, z tego co akurat miałam pod ręką, lub do czego odało mi się dogrzebać.


Nie do końca jestem z niej zadowolona. Jakaś taka pusta, skromna. Brak jej ładnych napisów, prawdziwej koronki, no i kolory takie maxi-landrynkowe. Nie taka miała być. No cóż, z braku materiałów zamiast vintage jest landrynka. Trudno, nie szkodzi. Tym bardziej, że babci się podobała. Następna kopertówka będzie mam nadzieję taka jak chciałam.

1 komentarz:

Violetka pisze...

Miło tu u Ciebie :) Lampa zapowiada się świetnie..a muffinki...wyglądają fantastycznie!!!!

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger