×

Stemel, tusz i papiery

Wczoraj gdy maluchy już spały a dom pogrążył się w błogiej ciszy przeglądałam książkę-poradnik "Stemplem i tuszem", którą niedawno dostałam w prezencie. Zainspirowana pokazanymi w niej pracami poczułam nagły przymus by wstać i popróbować zabawy z tuszem. Przyznam że strasznie mnie to wciągnęło. Porobiłam sobie papiery które mam nadzieję wykorzystać niedługo w swoich pracach.

To tylko 2 papiery z wielu wykonane łapkami przy użyciu : 3 tuszy, gąbeczki i stempelków. Wersja w pozytywie i negatywie.





A teraz pokażę Wam część moich projektów papierów do scrapków stworzonych już wirtualnie.
Wykonane zostały w Photoshopie głównie przy użyciu skanów stempelków :
-Prima marketing:
Vintage Frame
Rosita
Opus
Becky
- Inkadinkado
Bird Fand Flower Burst
-Impression obsession
Just For You Text
























2 komentarze:

Violetka pisze...

Czekam na maila z adresem :) zalapałaś się u mnie na prezent!
A swoja drogą, to przecudnne papiery storzyłaś. ten trzeci jest cudny...zresztą jak wszystkie ;p!!!!!

NieZapominajka pisze...

Dzięki Violetko! Jaka miła niespodzianka :-) !

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger