×

Błyskotki i tajemnicza niespodzianka

W czwartek miałam troszkę czasu dla siebie i skrupulatnie zapełniłam go dłubaniną. Ach jak ja to lubię! Zobaczcie efekty.

Najpierw drobny dodatek do głównego prezentu dla mojej rodzicielki z okazji jej święta.



I ciąg dalszy czyli oferta do sklepiku:

NIEDOSTĘPNE



NIEDOSTĘPNE







NIEDOSTĘPNE



NIEDOSTĘPNE



NIEDOSTĘPNE







Te prace są dostępne i można je nabyć. Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy.




W tytule dzisiejszego posta pojawiła się wzmianka o niepodziance i bynajmniej nie jest to błąd. Otóż gratulowałam małej panience pierwszych samodzielnych kroków i umieszczając komentarz na jednym z moich ulubionych blogów zupełnie przez przypadek wzięłam udział w konkursie :-) Teraz sama ogłoszę konkurs by przekazać tą miłą zabawę dalej .
Szczegóły już w następnym poście.




1 komentarz:

Klara pisze...

no czekam ...i czekam ....i czekam ...
ale wiem Ty sie kończysz remontować ..nie ma czasu ...poczekam ...cierpliwa jestem ...

Copyright © 2016 PRACOWNIA NIEZAPOMINAJKA , Blogger